Underbart.

Åh, är verkligen helt underbart att ha min soldat hemma vid min sida. Dock tykcer jag att dagarna bara flyger iväg, så dessa tre veckor kommer nog att gå fort. Så får göra allt för att njuta av den tiden jag har nu. Älsklingen fick sitt bagage igår, som har varit en sväng i Finland. Så han hade köpt massor fina sjalar till mig, tack älskling. <3

Vilken känsla.

Går inte att besrkiva de känslor jag hade när jag såg tåget komma in på perrongen, när jag gick för att leta upp min soldat, och helt plötsligt så var han bara där. Allt kändes jätte konstigt, skakade som aldrig förr och kunde inte få fram ett enda ord. De första timmarna kunde jag inte kolla på honom utan att le, och kunde knappt lämna honom ur sikte för att jag trodde han skulle försvinna. Men han låg minsann brevid mig i sängen när jag vaknade, vilken känsla. <3

0! <3

Då var dagen som jag väntat så länge på äntligen här. Efter 80 dagar av väntan så är det nu bara åtta timmar kvar tills jag får träffa min älskade soldat. Känns fortfarande helt overkligt, men snart ska jag äntligen få träffa honom!! <3

1! <3

åååh, jag kan inte fatta det. Har räknat timmar hela dagen, ja jag vet jag är knäpp! Nu är det iaf 19 timmar kvar tills jag får träffa min älskade solat. Känns verkligen helt overkligt. Är super nevös och kommer nog inte få många timmars sömn inatt. Men det blir nog bra ändå, kommer nog kunna leva på min lycka imorgon. ååååh äntligen. <3<3<3

2! <3

Shit, känns helt overkligt att min soldat snart är hemma hos mig. Två dagar till, sen är han här. Och då har han varit borta ca 80 dagar, hur sjukt är inte det egentligen? :O Sjukt nervös är jag iallfall, och ja jag är larvig jag vet det. Men sån är jag! Åh längtar såååå mycket, snart snart snart är han här! Underbart! <3<3<3<3<3

3! <3

Idag har jag haft en fullspäckad dag, började med att vara barnvakt mellan 7-16. Efter det åkte jag direkt för att handla inför att min soldat ska komma hem. När jag kommer hem med alla tunga påsar så hänger det blommor på dörren. Åh underbara älskade du, blev så himla lycklig. För jag trodde verkligen inte att han skulle göra något sånt. Plus att det är första gången jag får blombud, eller nae andra gången kom jag på. Har fått av min lillebror en gång också, men dte är ju inte riktigt samma sak. Blev otroligt lycklig för blommorna iaf, och massor glädjetårar kom det också. Men snart är han hemma hos mig, tre dagar kvar. Längtar otroligt mycket. <3

ååååååååh.

Tiden går så sjukt långsamt.. Och ser inte ifram emot morgondagen, en alla hjärtans dag utan min älskade. Usch. Ska försöka förtränga att det är den dagen, men kommer nog dock bli svårt. Men vi får ta och fira lite i efterhand ist, på torsdag!!!! Wihuuuu. <3

4! <3

Oh, massor att göra de fyra dagarna som är kvar. Och har nu fått veta exakt tid då min soldat kommer att vara vid tågstation, då jag mer eller mindre kommer gå hål i marken pga nervositet och längtan. Men men, ska iallafall stå och vänta på honom när tåget kommer till station. Och så ska jag ta hem honom till massor överraskningar och myyyyyyys! åh, jag ska få pussas snart igen, så underbart!

6! <3

Fredag! yey. Fast iofs så jobbar jag till klockan 22 ikväll, just nu är jag ledig och sitter hemma hos min vän som springer runt och städar. Tycker lite synd om henne. Det är verkligen segt att jobba delad tur. Men det är ju pengar iaf, och det är ju alltid nice.

Till min soldat:
Fötlåt för allt dumt jag gör, och förlåt för alla upp och nergångar. Allt är väldigt jobbigt och har så otroligt mycket känslor att släppa ut ibland. Nu vill jag bara att du ska komma hem så vi kan ta hand om varandra sådär som bara vi kan. Älskar dig mest av allt, du är bäst. <3

7! <3

Oh en vecka kvar nu! Har så mycket tankar i mitt huvud, hur allt kommer att bli. Hur det kommer att bli när jag möter honom vid tågstation, hur jag kommer känna och hur jag kommer att reagera. Pirrar i hela kroppen så fort jag tänker på att han snart är hemma hos mig igen. Oh, min skrutt. Nu kan jag äntligen säga att han kommer hem på torsdag, på torsdag! Då känns det inte så långt längre. När jag sa det idag blev jag typ helt chockad över att det faktiskt var så. Nae nu måste jag sova! Godnatt. <3

8! <3

yey, ensiffrigt! Men dagarna går alldeles för långsamt.. Och ändå tycker jag att jag har sjukt mycket att göra hela tiden. Men det hjälper tydligen inte, för det känns ändå som dagarna sniglar sig fram. Men nu är det iallfall inte så jätte lång tid kvar. Längtar så otroligt mycket, går inte att beskriva! <3

10! <3

Min soldat är sjuk :( stackarn. Så det är lite synd om han. Så nu saknar jag honom lite mer, nu kan jag ju inte ta hand om honom. Buhu. Nu vill jag ha hem min skrutt. Nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu!

11! <3

Jag orkar inte mer nu, kom hem! <3

12! <3

Dagarna går så sjukt långsamt just nu, kan inte de här dagarna bara flyga iväg så min soldat kan vara hos mig ist. För varje dag som går så blir saknaden och längtan bara värre. Jag trampar och trampar men kommer ingenstans. Som tur är har jag iallfall nånting att göra hela nästa vecka, så hoppas på att den kommer gå fort. Sen är det ju bara slutspurten kvar och då har jag massor att fixa inför att han ska komma hem. Det kommer verkligen bli helt underbart. <3

14! <3

Oh, två veckor till! Sen är denna långa väntan äntligen slut!

15! <3

Har kollat lite gamla inlägg, och när jag började räkna var det 37 dagar kvar. Och det känns inte som det var så länge sen. Men det var ändå tre veckor sen, och imorgon är det bara två veckor kvar tills min soldat är hemma.
Det känns verkligen helt ofattbart, känns på ett sett som det är jätte lång tid kvar tills han kommer hem. Men två veckor är ju inte så mycket av de nio veckor jag redan har gått igenom. Snart är han äntligen hemma efter all denna väntan. <3

RSS 2.0