Panik.

Mår sjukt dåligt just nu, står typ inte ut med mig själv. Vet inte hur jag ska ta mig till för att allt ska bli bra, känner mig så otroligt värdelös. Usch..

<3

Kan inte bara allt detta vara över, så du kan vara hos mig föralltid. ♥
Jag är så stolt över dig.

Fy.

Usch och fy. Sömnen går inge bra, som vanligt när det känns såhär. Jag saknar honom, så otroligt mycket just nu. Vill att han ska ligga här brevid mig och hålla om mig. Bara att få se hans underbara leende i hans fina ansikte. Ååååh. Börjar tröttna på det här nu. Varför är han inte här när jag behöver honom som mest? Men, tre veckor till. Det klarar jag. Sen två underbara veckor tillsammans med honom. Och sen är det inte så lång tid kvar innan allt detta är över. Då jag/vi kan få ett normalt liv igen.

Jag älskar dig. <3

Jag orkar inte mer.

Jag orkar inte, jag vill inte. Allt är skit. Kom hem nu, jag vill inte vara ifrån dig mer. Allt blir bara fel då. Jag vill inte vänta mer. Jag orkar inte hur mycket som helst. KOM HEM.

Jobbar..

Sitter på jobbat, har 14 timmars arbetspass idag. 7-22. Just nu är det inte allt för mycket att göra, har gjort de dagssysslor som ska göras så har lite tråkigt nu. Så då är det mycket tankar som kommer upp i huvudet. Tänker väldigt mycket på min soldat. Hur han har det och om han tänker på mig. Saknar honom otroligt mycket såklart, men nu är det inte så lång tid kvar tills han kommer hem igen. Tre veckor till bara. Det klarar jag, eller vi. Tillsammans klarar vi allt, du och jag mot världen. <3

Tiden.

Har gått en vecka sen min soldat åkte nu, och det känns som en hel evighet. Jag hatar att vara ensam. Men fyra veckor till klarar jag, det är ju inte så mycket. Eller? Känns som jag varit ledig alldeles för länge nu, i hela fyra dagar. Och jag ska inte jobba förens på tisdag. Usch. Tråkigt att gå hemma och inte göra nånting. Men dagarna går ju ändå, som tur är.

Helt slut.

Har helt slut på energi, har jobbar 22 timmar på två dagar. Så är verkligen sjukt trött. Och har iofs varit det de senaste dagarna också, men har jätte svårt att somna. Och när jag väl somnar drömmer jag jobbiga mardrömmar om min soldat och vaknar med ett ryck. Flera gånger under natten, det är verkligen jätte jobbigt att vänja sig vid att sova själv igen. Men om en vecka har jag säkert vant mig igen.

Såg att jag fått någon dum kommentar om gnällande för ett par inlägg sedan. Men det var en vänlig liten själ som minsann hade försvarat mig, så tack så jätte mycket. Det värmde verkligen. Jag startade bloggen mycket för min egen skull, för att ha någonstans att skriva av mig. Sen tycker jag det är jätte kul att det är ett par stycken som läser den.


Men nu ska jag försöka få mig lite sömn iallafall. Så godnatt alla underbara. <3

Till dig. <3

All my bags are packed I'm ready to go
I'm standin' here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye
But the dawn is breakin' it's early morn
The taxi's waitin' he's blowin' his horn
Already I'm so lonesome I could die

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
Cause I'm leavin' on a jet plane
Don't know when I'll be back again
Oh babe, I hate to go

There's so many times I've let you down
So many times I've played around
I tell you now, they don't mean a thing
Every place I go, I'll think of you
Every song I sing, I'll sing for you
When I come back, I'll bring your wedding ring

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
Cause I'm leavin' on a jet plane
Don't know when I'll be back again
Oh babe, I hate to go

Now the time has come to leave you
One more time let me kiss you
Close your eyes I'll be on my way
Dream about the days to come
When I won't have to leave alone
About the times, I won't have to say

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
Cause I'm leavin' on a jet plane
Don't know when I'll be back again
Oh babe, I hate to go

Cause I'm leavin' on a jet plane
Don't know when I'll be back again
Oh babe, I hate to go


Denna låt började spelas av en slump och det jag kom och tänka på var dig.
När allt detta är över vill jag aldrig vara ifrån dig på det här sättet igen.
Jag älskar dig. <3

suck.

Det enda som behövdes för att jag skulle förstå att han var borta var en halv timme av ensamhet. Nu rinner tårarna och jag kan inte få stopp på dem. Men det kanske är en del av det hela, men måste få gråta ut för att kunna kämpa vidare sen.

Fast just nu är jag nog egentligen inte ledsen, utan mest arg. Arg på försvarsmakten, arg på afghanistan och arg på min soldat. Vad ska han göra där? Han ska inte vara där nere, han ska vara här. Hos mig. Jag har visat att jag klarar det här nu, kan det inte bara vyara slut på allt det här då? Jag vill inte vara ifrån honom. Inte mer nu. Jag vill inte behöva vänja mig vid att vara ensam igen. Jag hatar att vara ensam!

Förvirrad.

Nu har det gått två dygn sen min soldat åkte, och det är inte alls lika jobbigt som jag trodde det skulle bli. Eller så har jag helt enkelt inte fattat att han är borta än. Har inte varit ensam mer än ca en timme sen han åkte. Har min underbara vän vid min sida som tar hand om mig.
Men det är inte så långt kvar tills min soldat är här igen, fem veckor är ingenting av de 12 veckor vi fick gå igenom innan. <3

RSS 2.0