Helt slut.

Har helt slut på energi, har jobbar 22 timmar på två dagar. Så är verkligen sjukt trött. Och har iofs varit det de senaste dagarna också, men har jätte svårt att somna. Och när jag väl somnar drömmer jag jobbiga mardrömmar om min soldat och vaknar med ett ryck. Flera gånger under natten, det är verkligen jätte jobbigt att vänja sig vid att sova själv igen. Men om en vecka har jag säkert vant mig igen.

Såg att jag fått någon dum kommentar om gnällande för ett par inlägg sedan. Men det var en vänlig liten själ som minsann hade försvarat mig, så tack så jätte mycket. Det värmde verkligen. Jag startade bloggen mycket för min egen skull, för att ha någonstans att skriva av mig. Sen tycker jag det är jätte kul att det är ett par stycken som läser den.


Men nu ska jag försöka få mig lite sömn iallafall. Så godnatt alla underbara. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0